UWAGA: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności
[ Zamknij ]
Regulamin Forum
Regulamin i zasady netykiety Forum

  1. Forum służy do prowadzenia dykusji, wymiany poglądów i opinii oraz dzielenia się własnymi doświadczeniami w zakresie podatkowo-księgowo-kadrowym. Forum jest ogólnie dostępne, tzn. czytać go mogą wszyscy, a pisać każdy, kto ma coś do powiedzenia w danym temacie.
  2. Prezentowane na Forum komentarze i odpowiedzi nie stanowią porad prawnych ani doradztwa podatkowego z zakresu stosowania prawa. Są indywidualnymi opiniami i poglądami osób uczestniczących w dyskusjach.
  3. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.
  4. Użytkownicy Forum nie są w żaden sposób wynagradzani przez TaxAll Sp. z o.o.
  5. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Administrator - osoba zarządzająca Forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu Forum;
    • Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale Forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników;
    • IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci;
    • Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na Forum przez użytkownika;
    • Login - unikatowy alfanumeryczny identyfikator użytkownika, pod którym będzie on znany i rozpoznawany na Forum;
    • Sygnatura - indywidualny podpis, umieszczony w stopce wypowiedzi.
  6. Wygląd loginów użytkowników jest uzależniony od rodzaju dostępu do Forum:
    • login stały (Login) - oznacza użytkownika zarejestrowanego i zalogowanego
    • login z tyldą (~Login) - oznacza użytkownika niezarejestrowanego
  7. Loginom użytkowników mogą zostać przypisane oznaczenia uzależnione od pełnionej funkcji i zdobytych tytułów:
    • (Administrator) -  osoba zarządzająca Forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu Forum;
    • (Moderator)  - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale Forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników;
    • login z gwiazdką (Login*) - oznacza, że Forumowicz nią opatrzony jest zdobywcą tytułu w organizowanych przez nas plebiscytach i konkursach (np. Plebiscyt Złoty Lew - Osobowość "Oleńki")
  8. Zdecyduj się na jeden login. Występowanie pod różnymi loginami i dyskusje "z samym sobą" doprowadzają do chaosu i przeszkadzają w prowadzeniu rzeczowej wymiany zdań.
  9. Zabronione jest umieszczanie na Forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.
  10. Zabronione jest umieszczanie w sygnaturze treści niezgodnych z obowiązującym prawem, obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność, a także treści reklamowych. Podpisy nie mogą być długie, nie powinny zajmować więcej niż 2 linijki tekstu.
  11. Zabronione jest spamowanie Forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.
  12. Zabronione jest umieszczanie na Forum postów typu "Szukam pracy", "Zlecę prowadzenie księgowości", postów reklamowych.
  13. Administratorzy i Moderatorzy Forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne, a w szczególności gdy naruszony zostanie któryś z pkt 9-11 niniejszego regulaminu.
  14. Administratorzy mają prawo do stosowania środków dyscyplinujących, łącznie z zablokowaniem dostępu do Forum.
  15. Zachowuj się kulturalnie i bądź wyrozumiały dla innych (w pewnych granicach). Tak, jak w restauracji czy w salonie lub grupie znajomych, również tutaj możesz zostać wyproszony za zachowanie niezgodne z przyjętymi normami. Zachęcamy do odważnego wyrażania swoich opinii, dyskutowania i zwracania uwagi na błędy w rozumowaniu innych.
  16. Nie używaj liter drukowanych, które wyrażają krzyk, chyba, że chcesz podkreślić fragmenty swej wypowiedzi, a innego sposobu na to nie ma.
  17. W trosce o dobro użytkowników korzystających z wyszukiwarki bezwględnie przestrzegaj zasady, aby wypowiedzi Twoje zawierały polskie znaki.
  18. Przed rozpoczęciem nowego wątku obowiązkowo sprawdź, czy ktoś inny już nie poruszał tego tematu. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki poprzez wpisanie fragmentu wyrażenia, które uznasz za charakterystyczne dla swego problemu.
  19. Tworząc nowy post wybierz odpowiednią kategorię, która jest najbliższa tematowi Twojego pytania lub treści dyskusji.
  20. Nie twórz nowych postów z tematem, który już był omawiany. Wystarczy, że dopiszesz swoje pytanie do istniejącego postu. Użytkownicy Forum często korzystają z opcji sortowania według odpowiedzi i na pewno pytanie Twoje zostanie dostrzeżone.
  21. Przedstawiając swoje stanowisko podczas dyskusji na Forum, w miarę możliwości, podaj podstawę prawną (chociażby ogólnie). Nie odpowiadaj lakonicznie TAK lub NIE. Swoją wypowiedź, nawet szczątkowo, uzasadnij.
  22. Nie udzielaj rad, jak oszukać fiskusa i ZUS.
  23. Jeżeli uznasz, że skierowanie innego użytkownika Forum do jakiegoś interesującego miejsca w Internecie pozwoli mu na głębsze poznanie problemu, skieruj Go tam. Kierowanie innych do konkurencyjnych, dla naszego portalu, stron pozostawiamy Twemu wyborowi i tzw. "dobremu smakowi".
  24. Adminstratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  25. Zastrzegamy sobie możliwość zmiany tytułu postu i jego kategorii. Możliwość taka może powstać w szczególności, gdy:
    • tytuł jest nic nie mówiącym wzywaniem innych Forumowiczów
    • tytuł nie odpowiada treści postu
    • tytuł jest obraźliwy dla innych użytkowników Forum
    • treść postu nie odpowiada wybranej kategorii
  26. Zastrzegamy sobie prawo do prezentowania treści dyskusji oraz jej fragmentów na innych niż Forum stronach naszego portalu.
  27. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, bez wcześniejszego informowania o tym użytkowników Forum.
Uwagi i komentarze prosimy przesyłać na adres: sekretariat@taxall.pl
taxall.pl
www.taxall.pl
Copyright © TaxAll Sp. z o.o., wszelkie prawa zastrzeżone.
ul. Wilczyńskiego 27, 21-400 Łuków, NIP: 7010027412, REGON: 140591171,
KRS: 0000266969 prowadzony przez XI Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego w Lublinie, kapitał zakładowy: 85.000 zł
Webmaster: yayuuu, webmaster@taxall.pl