UWAGA: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności
[ Zamknij ]
Forum podatkowe "Oleńka"
Strona 1 z 1
Jak rozliczyć prawidłowo remenent?
(Kategoria: Brak)
2003-12-12 18:13:11
Dzień dobry ! Do tej pory pozwalałam sobie czytać wypowiedzi mądrzejszych ode mnie księgowych , jak również jestem księgową ale ciągle się uczę i chyba do końca życia tak będzie:)) Dlatego też potrzebuję waszej mądrej pomocy. Swojemu procodawcy księguję dokumenty powierzone ale kiedy przychodzi koniec roku jest odwieczne pytanie ile powinien mieć na stanie towarów. Wiem ze nie księguje przychodu dlatego też boi się o końcowy wynik rozliczenia rocznego.Właściwie to on powinien wiedzieć ile czego ma a nie ja - ale cóż księgowa powinna wiedzieć tak on uważa:)) dlatego też moje pytanie oczywiście jasna sprawa iż inwentaryzacja początkowa plus zakup towa.handlowych minus końcowa daje stan towarów w formie.Ale jak wyliczyć tę końcową napewno jest jakiś wzór czy szablon ponieważ gdy przychodzi urząd na kontrolę szybcutko wiedzą iż jest np. zaniżony przychód . Jak oni to liczą?? Czy możecie mi pomóc np. opierając się na jakiś przykładowych liczbach? będę bardzo wdzięczna wszystkim za okazałą pomoc pozdrawiam Szanowne Grono Forumowiczów na czele z Oleńkiem
Pierwsza - Poprzednia - 1 - Następna - Ostatnia

2003-12-12 22:57:53
~Ździś
Dobre pytanie, ja też chętnie dowiedziałbym się "jak się to robi?" ... pozdrawiam ...