UWAGA: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności
[ Zamknij ]
Forum podatkowe "Oleńka"
Strona 1 z 1
apteka - refundacja NFZ
(Kategoria: Brak)
2008-01-29 17:47:48
~kruszyna
do tej pory nie mialam do czynienia z apteką i nie mam doświadczenia. Jak księguje w przychody refundację? Znajoma podpowiedziała mi ze refundację z pierwszej polowy miesiąca daję na minus z datą złożenia w NFZ a na koniec miesiąca na plus. czyli w miesiącu wychodzi zero.
refundajcję z drugiej polowy miesiaca daję na minus w tym miesiącu ktorego dotyczy a na plus w miesiacu złożenia.

czy tak jest prawidłowo?
Pierwsza - Poprzednia - 1 - Następna - Ostatnia

2008-01-29 20:49:49
~AnnaMi
Refundacje z pierwszej i drugiej połowy np. stycznia dajesz na minus, bo dopiero w późniejszym terminie dostaniesz je na konto. Natomiast jeśli we wcześniejszych miesiącach wysyłaliście do NFZ inne refundacje i w np. styczniu wpłynęła któraś na konto to dajesz ją na plus. Musisz pamiętać przy tym, że refundacja, która wpływa ci na konto jest refundacją brutto, podobnie jak te które wysyłacie do NFZ. Przy pomocy programu aptecznego możesz określić wartość netto i vat (wydruk faktura Vat lub zestawienie refundacyjne na okienku 21 w programach KAMSOFTU)
2008-01-29 20:51:44
~AnnaMi